Zákaznická podpora je služba poskytující pomoc a řešení problémů zákazníkům prostřednictvím telefonu, e-mailu, chatu nebo sociálních sítí.
Widget je malá aplikace nebo prvek webu, který poskytuje specifickou funkci, například formulář, kalendář nebo sociální tlačítka.
- Zendesk Chat, Facebook Messenger, Widget, WPForms, Twitter, Google Maps, CMS, CTA, Webové stránky, Personalizace, Plugin, Design, Instagram, Aplikace, E-commerce, Html, Google Analytics, JavaScript, Facebook, Konverze, WordPress, SEO
Webový portál je komplexní webová stránka, která nabízí širokou škálu informací, služeb a funkcí na jednom místě.
- CNN, Webový portál, Relevantní informace, React, AWS, CRM, Drupal, CMS, Webové stránky, Personalizace, Design, Platforma, E-commerce, PHP, Amazon, Seznam.cz, Databáze, WordPress
Voice Search je technologie umožňující vyhledávání informací na internetu pomocí hlasových příkazů místo textového zadávání.
- Google Featured Snippets, ASR, Voice Search, Siri, Google Assistant, Alexa, NLP, Hlasové vyhledávání, Zákaznická zkušenost, Personalizace, Klíčová slova, SEO
Sociální sítě jsou online platformy pro sdílení obsahu, komunikaci a navazování kontaktů, jako Facebook nebo Instagram.
- Brand building, Obsah, Twitter, LinkedIn, Branding, Facebook Ads, PR, Digitální marketing, Analýza, Personalizace, YouTube, Instagram, Marketing, E-shopy, Reklama, Sociální sítě, Facebook, SEO
SEO konzultant je odborník na optimalizaci webu, který pomáhá zlepšit jeho viditelnost ve vyhledávačích a zvýšit organickou návštěvnost.
- Placené reklamy, Organická návštěvnost, Google Keyword Planner, Hlasové vyhledávání, SEO analýza, Optimalizace, Návštěvnost webu, SEO konzultant, Webové stránky, Personalizace, Vyhledávání, SEMrush, Zpětné odkazy, Moz, Uživatelská zkušenost, Indexace, Klíčová slova, Ahrefs, Linkbuilding, Off-page SEO, Meta popis, UX
Segmentace je rozdělení trhu nebo uživatelů do skupin podle společných vlastností pro efektivnější marketing a cílenou komunikaci.
- Ochrana osobních údajů, Engagement, Konverzní poměr, Optimalizace, Zvýšení loajality zákazníků, CRM, Segmentace, Personalizace, Marketing, Google Analytics, Komunikace, Analýza dat, Sociální sítě, Umělá inteligence
Retence je schopnost firmy udržet si stávající zákazníky nebo uživatele, často pomocí kvalitních služeb, věrnostních programů nebo komunikace.
Retargeting je reklamní strategie, která cílí na uživatele, kteří již navštívili web, s cílem je znovu oslovit a podpořit konverzi.
- LinkedIn Ads, AdRoll, Remarketing, CPA, GDPR, CTR, Retargeting, ROI, A/B testování, Marketingová strategie, Mobilní aplikace, Optimalizace, Registrace, Facebook Ads, Google Ads, Cookies, Call to Action, Personalizace, E-mailové kampaně, Bannerové reklamy, Platforma, B2B, E-shopy, Sociální sítě, Facebook, Konverze
Remarketing je reklamní strategie zaměřená na oslovení uživatelů, kteří již navštívili web, s cílem zvýšit šance na konverzi.
- AdRoll, Google Display Network, Cílené reklamy, Remarketing, CTR, ROI, Efektivita, Dynamický remarketing, A/B testování, Optimalizace, Facebook Ads, Google Ads, CPC, Digitální marketing, Konzistence, Cookies, CTA, Segmentace, Personalizace, Aplikace, Klíčová slova, Sociální sítě, Facebook, E-shop, Konverze
Reklamní kampaň je plánovaná marketingová aktivita zaměřená na propagaci produktu, služby nebo značky s cílem oslovit cílovou skupinu.
- Offline kampaně, Billboardy, Rádio, ROI, Call-to-action tlačítka, Online reklama, PPC reklamy, Reklamní kampaně, Analýza, Návštěvnost webu, Cílová skupina, Personalizace, E-mailové kampaně, Povědomí o značce, Propagace, Design reklamy, Google Analytics, Sociální sítě
Redakční systém je software umožňující správu obsahu webových stránek bez nutnosti programování, například WordPress nebo Joomla.
- Contenful, Strapi, Headless CMS, Kentico, Sitecore, Proprietální CMS, Modularita, Open-source, Bezpečnost, Flexibilita, Shopify, Drupal, Joomla!, Redakční systém, CMS, Škálovatelnost, Webové stránky, Personalizace, Propagace, Design, Platforma, API, SEO nástroje, Automatizace, E-shopy, URL, Software, Umělá inteligence, WordPress, SEO, Vyhledávače
Portál je webová stránka, která slouží jako vstupní bod k různým informacím a službám, často nabízející zprávy, odkazy nebo nástroje.
- Khan Academy, Portál, Coursera, Obsah, Personalizace obsahu, eBay, LinkedIn, Statistiky, Analýza, Webové stránky, Personalizace, Vyhledávání, E-commerce, Amazon, Komunikace, Sociální sítě, Yahoo
Pinterest je sociální síť umožňující uživatelům sdílet a objevovat vizuální inspirace, obrázky a nápady na virtuálních nástěnkách.
- Pinterest Ads, Piny, Pinterest, Domovská stránka, Branding, videa, Návštěvnost webu, Webové stránky, Personalizace, Vyhledávání, Interakce, Design, Platforma, Vyhledávač, E-commerce, Marketing, Odkazy, E-shopy
Personalizace je přizpůsobení obsahu, produktů nebo služeb individuálním preferencím a potřebám uživatelů pro zlepšení jejich zážitku.
- Uživatelská data, Marketingová kampaň, GDPR, Retargeting, ROI, Efektivita, E-mail (Elektronická pošta), Personalizované reklamy, Analýza, Webové stránky, Personalizace, E-mailové kampaně, Algoritmy, Uživatelská zkušenost, AI, E-shop, Konverze
Open rate je metrika udávající procento příjemců, kteří otevřeli e-mail z celkového počtu doručených zpráv.
Omnichannel je přístup k marketingu a prodeji, který integruje všechny kanály komunikace a prodeje pro plynulý a jednotný zážitek zákazníků.
- Multichannel, Marketingové kanály, Omnichannel, Starbucks, E-mail (Elektronická pošta), integrace, Mobilní aplikace, Lepší zákaznická zkušenost, Zákaznická zkušenost, Personalizace, Aplikace, Analýza dat, Sociální sítě
Odkazový profil je souhrn všech zpětných odkazů směřujících na web, který ovlivňuje jeho důvěryhodnost a pozici ve vyhledávačích.
- Google Disavow Tool, SEO výkonnost, Nepřirozené odkazy, Anchor text, Influencer, Guest blogging, Black-hat SEO, Personalizace, Algoritmy, Vyhledávač, Zpětné odkazy, Spamové weby, Moz, Majestic, Ahrefs, Google Search Console, Google, Odkazový profil
Notifikace jsou upozornění informující uživatele o novinkách či událostech v aplikacích nebo na webových stránkách, zvyšující interakci.
- SMS notifikace, In-app notifikace, E-mailové notifikace, Push notifikace, Uživatelská angažovanost, Notifikace, Informace, GDPR, iOS, Android, Mobilní aplikace, Bezpečnost, Optimalizace, Aktualizace, Webové stránky, Personalizace, Aplikace, Uživatelská zkušenost
Newsletter je pravidelný e-mailový zpravodaj od firmy nebo webu, poskytující odběratelům novinky, akce a důležité informace.
- Ecomail, Sendinblue, Mailchimp, Akce, GDPR, E-mail (Elektronická pošta), A/B testování, Newslettery, Analytika, Segmentace, Personalizace, SMS kampaně, Design, Marketing, Automatizace, Konverze
Marketing Tools jsou nástroje a platformy používané k plánování, provádění a měření marketingových aktivit a kampaní.
- ActiveCampaign, Mixpanel, Sprout Social, Hootsuite, Buffer, Sendinblue, Mailchimp, Marketing Tools, Hotjar, SMS marketing, Canva, ROI, Blog, SEO audit, Články, videa, E-mail marketing, HubSpot, CRM, Analytika, Marketingové strategie, Infografiky, CMS, Webové stránky, Personalizace, E-mailové kampaně, Webová analytika, Design, Multimediální obsah, Sociální média, Platforma, SEMrush, Moz, SEO nástroje, Analýza konkurence, Google Analytics, Klíčová slova, Ahrefs, WordPress, SEO
Konverzní trychtýř sleduje cestu návštěvníků k dokončení cílové akce. Zjistěte, jak efektivně řídit tento proces a zvyšovat konverze.
- Akce, Zvažování, Zájem, Konverzní trychtýř, Potenciální zákazník, ROI, Kontakt s klienty, A/B testování, Zlepšení uživatelské zkušenosti, Webové stránky, Personalizace, Povědomí o značce, Marketing a prodej, Uživatelská zkušenost, Analýza obsahu
Konverzní poměr ukazuje úspěšnost webu v cílených akcích. Naučte se, jak zvýšit jeho hodnotu a zlepšit výkonnost webu.
- Konverzní poměr, Matematika, A/B testování, Marketingové kampaně, Zlepšení uživatelské zkušenosti, Registrace, Digitální marketing, Zlepšení konverzí, Důvěryhodnost, Webové stránky, Personalizace, Uživatelská zkušenost, Analýza konverzí, Konverze
Kontextová navigace je způsob navigace na webu, který poskytuje odkazy relevantní k aktuálnímu obsahu stránky, usnadňující orientaci.
- Hotjar, Kontextová nápověda, Zvýšení angažovanosti, Kontextová navigace, Breadcrumb navigation, Relevantní obsah, A/B testování, Optimalizace, Analýza, FAQ, Webové stránky, Personalizace, Design, Algoritmy, E-commerce, Implementace, Uživatelská zkušenost, Relevance, Google Analytics
Internetový vyhledávač pomáhá najít informace online. Zjistěte, jak optimalizovat svůj web pro lepší pozice ve vyhledávačích.
- Indexace stránek, Soukromí, Personalizované reklamy, integrace, soukromý uživatelů, DuckDuckGo, Relevantní obsah, Zabezpečení, Dostupnost, Boti, Webové stránky, Personalizace, Spider, Internetový vyhledávač, Zpětné odkazy, SERP, Search Engine Optimization, Uživatelská zkušenost, Indexace, Klíčová slova, Yahoo, Google, Microsoft, Vyhledávací algoritmy, Baidu, Databáze, SEO, Optimalizace pro vyhledávače, Bing, Vyhledávače
Knowledge Graph je databáze informací od Googlu, která poskytuje související fakta a kontext k vyhledávaným dotazům pro lepší výsledky.
- Open Graph, Twitter Cards, schema.org, Kvalita vyhledávání, Komerční informace, Historická data, Geografická data, Osobní údaje, Karty znalostí, Schématické zpracování, Normalizace dat, Extrahovaní dat, CIA World Factbook, Wikipedie, Freebase, Metaweb Technologies, Knowledge Graph, Aktualizace, Webové stránky, Personalizace, Optimalizace obsahu, Vyhledávač, Facebook, Umělá inteligence, Google
Guest Blogging je strategie publikování článků na cizích webech. Zvyšte svou viditelnost a autoritu v oboru pomocí guest blogů.
- Efektivita, Budování zpětných odkazů, Kvalitní odkazy, Budování důvěry, Zvýšení viditelnosti, Relevantní obsah, Guest blogger, Guest blogging, Marketingová strategie, Články, Optimalizace, Newslettery, Kvalitní obsah, Zvýšení viditelnosti značky, Autorita, Důvěryhodnost, Webové stránky, Personalizace, SPAM, Propagace, Interakce, Blogger, Sociální média, Zpětné odkazy, Autorita webu, Marketing, Kvalita obsahu, Search Engine Optimization, Relevance, Penalizace, SEO
Hlasová čtečka je technologie, která převádí text na řeč, umožňující uživatelům poslech obsahu namísto jeho čtení.
- Multitasking, Technologie asistivní, Hlasová čtečka, Hands-free, Kompatibilita, E-mail (Elektronická pošta), Analýza, Webové stránky, Personalizace, Algoritmy, Smartphony, Umělá inteligence
Firefox je rychlý a bezpečný webový prohlížeč nabízející širokou škálu funkcí. Zjistěte, jak využít jeho možnosti pro prohlížení internetu.
- Firefox, Soukromí, Rychlost, Open-source, Bezpečnost, Flexibilita, Dostupnost, Webové stránky, Personalizace, Mozilla Firefox, Uživatelská zkušenost, Vyhledávače
FB (Front-end & Back-end) zahrnuje vývoj uživatelského rozhraní a serverové logiky. Zjistěte, jak spolupracují při tvorbě webových aplikací.
- Back-end, Front-end, FB, Interaktivní funkce, Webové stránky, Personalizace, CSS, Framework, API, E-commerce, Uživatelská zkušenost, Html, JavaScript, Databáze
Favicon je malá ikona zobrazující se v záložkách prohlížeče. Zlepšete identitu a rozpoznatelnost svého webu pomocí faviconu.
Emailing je efektivní způsob komunikace a marketingu. Naučte se vytvářet úspěšné kampaně a oslovit své publikum.
- Emailing, A/B testování, E-mail marketing, Analytika, Digitální marketing, Nákladová efektivita, Dostupnost, E-mailová komunikace, Personalizace, E-mailové kampaně, Design, E-commerce, Marketing a prodej, Automatizace, Uživatelská zkušenost
E-shop vám umožní prodávat produkty online. Naučte se, jak vytvořit úspěšný internetový obchod a zvýšit své prodeje.
- Obchodování, Online prodej, Online reklama, Bezpečnost, E-mail marketing, Měření účinnosti reklamy, Uživatelské chování, Kvalitní obsah, Zabezpečení, Nákladová efektivita, Dostupnost, Webové stránky, Personalizace, E-mailové kampaně, Uživatelské rozhraní, Responzivní design, Propagace, Design, E-commerce, Uživatelská zkušenost, Online marketing, E-shop, SEO, Online business
E-mailing software vám pomůže snadno vytvářet a spravovat e-mailové kampaně. Zlepšete svou komunikaci a zvyšte dosah.
Objevte svět e-commerce. Naučte se, jak vytvořit úspěšný online obchod a zvýšit své prodeje pomocí efektivních strategií.
- Obchodování, E-mail marketing, Nákladová efektivita, Dostupnost, Webové stránky, Personalizace, E-commerce, Uživatelská zkušenost, Online marketing, Internet, Podnikání, SEO, UX, Optimalizace pro vyhledávače, Vyhledávače
Efektivní displej reklama – cílení na správné publikum, optimalizace kampaní a maximalizace návratnosti investic.
- Marketingové cíle, Native reklama, Interaktivní reklamy, Programatická reklama, Blokování reklam, Bannerová slepota, Video reklama, Interstitial reklama, Online reklama, Displejová reklama, Displej reklama, Optimalizace, Náklady, Strojové učení, Personalizace, Cílení, Bannerové reklamy, Sociální sítě
Directmail je marketingová technika, která zahrnuje zasílání propagačních materiálů nebo nabídek přímo zákazníkům poštou nebo e-mailem.
- Personalizované zprávy, Directmail kampaně, Directmail, Marketingová strategie, B2B marketing, Android, CTA, Segmentace, Personalizace, Cílové publikum, E-commerce, URL
Direct mailing je marketingová strategie, při které jsou propagační materiály zasílány přímo cílovým zákazníkům prostřednictvím e-mailu.
- Personalizované kampaně, Marketingová strategie, B2B marketing, Kreativní obsah, CTA, Segmentace, Personalizace, Direct mailing, Direct mailingový systém, Cílové publikum, E-commerce, URL
Direct mail marketing je forma reklamy, která zahrnuje zasílání propagačních materiálů přímo potenciálním zákazníkům poštou nebo e-mailem.
- Direct mail, B2B marketing, Direct mail kampaně, Neziskové organizace, Cílené kampaně, Kreativní obsah, Direct mail marketing, CTA, Segmentace, Personalizace, Cílové publikum, Design, E-commerce
Členská sekce je část webové stránky přístupná pouze registrovaným uživatelům, často obsahující exkluzivní obsah nebo služby.
- Kontrola přístupu, Budování komunity, Generování příjmů, Interaktivní funkce, Fóra, kurzy, E-knihy, Články, webináře, videa, Exkluzivní obsah, Přihlášení, Členská sekce, Registrace, Personalizace
Cílová skupina je specifický segment trhu, na který se zaměřují marketingové aktivity, charakterizovaný společnými znaky nebo potřebami.
Cesta zákazníka je proces, kterým prochází zákazník od prvního kontaktu s produktem až po nákup a další interakce.
Business Booster je výkonný direct mailingový systém. Business Booster je turbo pro váš podnik. Zrychlete růst, zvyšte zisk a rozšiřte trh.