Online marketing

Title tag

Title tag

Title tag je HTML značka určující název stránky, který se zobrazuje ve vyhledávačích a ovlivňuje SEO i míru prokliku.

Proklik

Proklik

Proklik je akce, kdy uživatel klikne na odkaz nebo reklamu, což často slouží jako měření úspěšnosti online kampaně.

PNO

PNO

PNO (Podíl nákladů na obratu) je metrika v online marketingu, která udává, kolik procent z tržeb bylo vynaloženo na reklamu.

Affiliate marketing

Affiliate marketing

Co je Affiliate marketing? Propagujte zajímavé produkty, získejte provizi. Ideální cesta pro blogery a webmastery.

Weby pro RE/MAX – proč a jak je tvoříme

RE/MAX Czech

RE/MAX je aktuálně náš největší klient. Postupně jsme vpluli do realitní problematiky tak, že se nám o ní někdy i zdá. Přesto, nebo právě proto je tato spolupráce velmi zajímavá.

Cílová stránka – proč a jak je správně vytvářet

Cílová stránka

Stránka webu, která je zaměřená na určité téma, klíčové slovo, nebo jejich skupinu a tím se stává dobrou odpovědí při vyhledání tohoto klíčového slova ve vyhledávačích.

Copywriting

Copywriting

Copywriting je mladý marketingový obor, který v rámci něhož copywriteři vytvářejí reklamní a marketingové texty pro webové stránky.

Co jsou PPC kampaně a jak fungují

PPC kampaně

PPC je zkratka anglického „Pay Per Click“, v překladu tedy, plať za klik. Jedná se o velmi efektivní formu reklamy, protože platíte jen to, co bylo opravdu využito.

Corporate identity – firemní identita

Corporate identity - firemní identita, brand

Corporate identity se často překládá jako firemní styl. Není to podle mě úplně přesné, protože firemní styl je dle mého názoru spíše chápán jako vzhled firmy. To však nezní příliš pěkně.

V jakém oboru podnikat

Proč podnikat

Proč nebýt „jen“ zaměstnanec a nemít svůj klid? Proč si přidělávat starosti se sháněním zakázek, komunikací s klienty, vymýšlení nových nápadů? Zkusím to v kostce shrnout.

Hledanost klíčových slov ve vyhledávačích

SEO

Klíčová slova nejsou políčko, které se má vyplnit a tím zapnout SEO. Klíčové slovo je jedno nebo více slov, které říká, o čem je daná podstránka. Naučte se je správně chápat.

Jak poznáme dobrého zákazníka?

Jako poznat dobrého zákazníka

Spolupracovat s dobrým klientem je základem úspěšného internetového podnikání. Vždy se totiž jedná o dlouhodobou spolupráci a proto je potřeba si s klientem dobře rozumět.