Konverze

Zákaznická cesta

Zákaznická cesta

Zákaznická cesta je proces, kterým zákazník prochází od prvního kontaktu se značkou až po nákup a následnou interakci.

Widget

Widget

Widget je malá aplikace nebo prvek webu, který poskytuje specifickou funkci, například formulář, kalendář nebo sociální tlačítka.

USP

USP (Unique Selling Proposition)

USP (Unique Selling Proposition) je jedinečná vlastnost produktu nebo služby, která ho odlišuje od konkurence a přitahuje zákazníky.

User-Generated Content (UGC)

User-Generated Content (UGC)

User-Generated Content (UGC) je obsah od uživatelů, jako recenze, komentáře nebo fotky, který zvyšuje důvěryhodnost a angažovanost.

User Interface (UI)

User Interface (UI)

User Interface (UI) je vizuální rozhraní umožňující uživatelům interakci s webem, aplikací nebo softwarem.

Unikátní design

Unikátní design

Unikátní design je originální vizuální zpracování webu nebo grafiky, které se odlišuje od běžných šablon a zvyšuje rozpoznatelnost značky.

Responzivní web

Responzivní web

Responzivní web je webová stránka, která se automaticky přizpůsobuje různým zařízením a velikostem obrazovky pro lepší uživatelský zážitek.

Rank

Rank

Rank je hodnocení webové stránky vyhledávačem, které určuje její pořadí ve výsledcích vyhledávání na základě relevance a kvality.

Proklik

Proklik

Proklik je akce, kdy uživatel klikne na odkaz nebo reklamu, což často slouží jako měření úspěšnosti online kampaně.

Prodejní kampaň

Prodejní kampaň

Prodejní kampaň je marketingová aktivita zaměřená na propagaci produktu nebo služby s cílem zvýšit prodeje v určitém časovém období.

Pop-up okno

Pop-up okno

Pop-up okno je vyskakovací okno na webové stránce sloužící k zobrazení informací, nabídky nebo sběru e-mailů.

Personalizace

Personalizace

Personalizace je přizpůsobení obsahu, produktů nebo služeb individuálním preferencím a potřebám uživatelů pro zlepšení jejich zážitku.

Newsletter

Newsletter

Newsletter je pravidelný e-mailový zpravodaj od firmy nebo webu, poskytující odběratelům novinky, akce a důležité informace.

Inbound marketing

Inbound marketing

Inbound marketing je strategie zaměřená na přitahování zákazníků pomocí hodnotného obsahu a interakcí, které řeší jejich potřeby.

CPC (cena za proklik)

CPC (cena za proklik)

CPC, zkratka pro „Cost Per Click“, odkazuje na cenu, kterou inzerenti platí za každé kliknutí na reklamu v online reklamních kampaních.

Analýza webových stránek

Analýza webových stránek

Analýza webových stránek je detailní přezkum webu za účelem jeho zlepšení. Je klíčová pro optimalizaci uživatelské zkušenosti a SEO.

Co jsou PPC kampaně a jak fungují

PPC kampaně

PPC je zkratka anglického „Pay Per Click“, v překladu tedy, plať za klik. Jedná se o velmi efektivní formu reklamy, protože platíte jen to, co bylo opravdu využito.

Kdo je copywriter?

Copywriter

Copywriter je ve zkratce člověk, který píše texty, které se líbí jak návštěvníkům webových stránek, tak i vyhledávačům. Copywriter by měl znát také SEO.