PPC je model online reklamy, kde inzerenti platí pokaždé, když uživatel klikne na jejich reklamu, nejčastěji ve vyhledávačích.
- Kvalita rekla, Microsoft Advertising, PPC, LinkedIn, PPC kampaně, Online reklama, PPC reklamy, Optimalizace, Facebook Ads, Google Ads, CPC, Digitální marketing, Analýza, Instagram, Relevance, Klíčová slova, Sociální sítě, Facebook, Google, SEO
Popisek stránky je stručný text, který shrnuje obsah webové stránky a zobrazuje se ve výsledcích vyhledávačů pro lepší orientaci uživatelů.
- Popisek stránky, Obsah, Informace, CTR, SEO strategie, Návštěvnost webu, CTA, Webové stránky, Viditelnost, Klíčová slova, Google, Meta description, SEO, Vyhledávače
Počet slov je metrika, která udává celkový počet slov v textu, často používaná k hodnocení délky článků nebo příspěvků.
- Marketingové texty, Počet slov, Twitter, Informace, Články, Webové stránky, Optimalizace obsahu, Instagram, Sociální média, Relevance, Klíčová slova, Google, SEO
Perex je úvodní odstavec článku, který stručně shrnuje jeho hlavní myšlenky a slouží k upoutání pozornosti čtenářů.
Penalizace je sankce od vyhledávače, která snižuje viditelnost webu kvůli porušení pravidel, například neetickým SEO praktikám.
- Konkurence, Google Penguin, Black-hat SEO, Hummingbird, Webové stránky, Vyhledávání, White Hat SEO, Cloaking, Algoritmy, Keyword stuffing, Nofollow, Zpětné odkazy, Placené odkazy, Uživatelská zkušenost, Pokles návštěvnosti, Penalizace, Duplicitní obsah, Klíčová slova, Google Search Console, Google, E-shop, SEO, Vyhledávače
Paid Search je forma online reklamy, kdy firmy platí za zobrazení svých webových stránek ve výsledcích vyhledávačů na základě klíčových slov.
- Amazon Advetirsing, Microsoft Advertising, Bid, PPC, Paid Search, Metrika, Digitální reklama, CTR, ROI, Nastavení kampaně, Google Ads, CPC, Analýza, Webové stránky, Měřitelnost, Cílení, Relevance, E-shopy, Klíčová slova, Amazon, Yahoo, Google, Microsoft, SEO, Bing
Organické vyhledávání je proces, kdy uživatelé nacházejí webové stránky prostřednictvím neplacených výsledků vyhledávačů.
- Technické SEO, Informace, Relevance obsahu, HTTPS, Interní odkazy, Bezpečnost, PPC reklamy, Rychlost načítání, Organické vyhledávání, Backlinks, Google Ads, Analýza, Infografiky, Důvěryhodnost, Webové stránky, Algoritmy, Obsahový marketing, Vyhledávač, Autorita webu, Kvalita obsahu, Uživatelská zkušenost, Relevance, Google Analytics, Klíčová slova, Google Search Console, Yahoo, Google, On-page SEO, Off-page SEO, SEO, Bing
Organická návštěvnost je počet návštěvníků, kteří přicházejí na webové stránky přes neplacené výsledky vyhledávačů.
- Technické SEO, Organická návštěvnost, Metrika, Analýza klíčových slov, HTTPS, PPC kampaně, Interní odkazy, Rychlost načítání, Aktualizace obsahu, Důvěryhodnost, Webové stránky, Optimalizace obsahu, Sociální média, SEMrush, Zpětné odkazy, Moz, Google Analytics, Klíčová slova, Ahrefs, Google Search Console, Yahoo, Google, On-page SEO, SEO, Optimalizace pro vyhledávače, Bing
Optimalizátor pro vyhledávače je specialista, který zlepšuje viditelnost webu ve výsledcích vyhledávání pomocí SEO.
- Technické SEO, Off-page optimalizace, On-page optimalizace, Optimalizátor pro vyhledávače, Monitoring, Organická návštěvnost, Vnitřní odkazy, Analýza klíčových slov, HTTPS, CTR, Budování zpětných odkazů, Screaming Frog, Rychlost načítání, SEO specialista, Analýza, Zabezpečení, Webové stránky, Responzivní design, Vyhledávač, SEMrush, Sociální signály, Google Analytics, Klíčová slova, Ahrefs, URL, Google Search Console, Yahoo, Google, On-page SEO, Off-page SEO, Meta tagy, Bing
On page faktory jsou prvky na webové stránce, jako je obsah, meta tagy a struktura, které ovlivňují její SEO a hodnocení ve vyhledávačích.
- On-page faktory, Meta Tags, Google Keyword Planner, Interní odkazy, Optimalizace, Rychlost načítání, Aktualizace, Webové stránky, Cache, Vyhledávač, Kvalita obsahu, Uživatelská zkušenost, Html, Relevance, Klíčová slova, URL, On-page SEO, Meta popis, Meta tagy, SEO
Off page faktory jsou externí signály, jako jsou zpětné odkazy a sociální interakce, které ovlivňují hodnocení webu ve vyhledávačích.
- Digitální PR, Citace NAP, Yelp, Recenze, Brand mentions, On-page faktory, Off page faktory, Anchor text, Mention, Twitter, LinkedIn, Google My Business, Blog, Lokální SEO, Hypertextový odkaz, Backlinks, Důvěryhodnost, Zpětné odkazy, Autorita webu, Sociální signály, Relevance, Klíčová slova, Sociální sítě, Facebook, Google, SEO, Vyhledávače
Obsahový článek je text zaměřený na poskytování hodnotných informací nebo zábavy, který zvyšuje angažovanost a návštěvnost webu.
- Blogové příspěvky, Obsahový článek, Zlepšení SEO, SEO optimalizace, H2, Organická návštěvnost, Informace, ROI, Články, videa, Newslettery, Kvalitní obsah, Digitální marketing, Infografiky, SEO strategie, Cílová skupina, Důvěryhodnost, CTA, Viditelnost, Multimediální obsah, Autorita webu, Relevance, Klíčová slova, SEO, Vyhledávače
Not provided je označení v analytice, kdy nejsou dostupná klíčová slova z vyhledávání kvůli ochraně soukromí uživatelů.
- Not provided, HTTPS, Branding, Optimalizace, Analýza, Webová analytika, SEMrush, Moz, Uživatelská zkušenost, Google Analytics, Klíčová slova, Ahrefs, Google Search Console, Google, SEO
Noarchive Tag je meta tag, který zabraňuje vyhledávačům ukládat a zobrazovat archivované kopie stránky ve výsledcích hledání.
- Nocache, X-Robots-Tag, Autorská práva, Noarchive Tag, Bezpečnost, Noindex, Robots.txt, Aktualizace obsahu, Dostupnost, Webové stránky, Cache, Vyhledávání, HTTP, Vyhledávač, Nofollow, Implementace, Webmaster, Uživatelská zkušenost, Html, Klíčová slova, Google, Meta tagy, SEO
Nadpis je textový prvek, který shrnuje obsah stránky nebo sekce a slouží k upoutání pozornosti a zlepšení orientace uživatelů.
- SEO optimalizace, Efektivní nadpisy, H2, Podnadpis, H1, Hlavní nadpis, Klíčový prvek, Nadpis, Webový design, Články, Vyhledávač, Relevance, Klíčová slova, SEO
Monitoring zmínek je proces sledování online zmínek o značce, produktu nebo osobě na internetu pro analýzu a řízení reputace.
- Analýza trendů, Talkwalker, Brand24, Mention, Sentiment analýza, Mention monitoring, Monitoring zmínek, Hootsuite, Twitter, LinkedIn, Informace, Google Alerts, Konkurence, Trendy, E-mail (Elektronická pošta), Blog, Online reputace, Analýza, Instagram, Sociální média, Klíčová slova, Facebook
Microsite je malá, samostatná webová stránka zaměřená na konkrétní produkt, službu nebo kampaň, často s jedním specifickým cílem.
- SEO kanibalizace, Marketingová kampaň, Microsite, Organická návštěvnost, Nike, Coca-cola, Správa webových stránek, Registrace, Webové stránky, Propagace, Design, Multimediální obsah, Vyhledávač, Marketing, Klíčová slova, SEO
Meta tagy jsou HTML značky, které poskytují informace o stránce vyhledávačům a ovlivňují její viditelnost a SEO výsledky.
- Title tag, CTR, Blog, Domovská stránka, Optimalizace, Digitální marketing, Webové stránky, Keyword stuffing, SERP, Uživatelská zkušenost, Html, Klíčová slova, Google, E-shop, Meta title, SEO
Meta Tags jsou HTML značky poskytující informace o stránce pro vyhledávače, které ovlivňují SEO a zobrazení ve výsledcích hledání.
- Meta Refresh, Meta Viewport, Meta Charset, Meta Robots, Title tag, Meta Tags, Meta Keywords, CTR, Index, Optimalizace, Noindex, Webové stránky, Prohlížeč, Nofollow, Html, Klíčová slova, Google, Meta description, Meta title, SEO, Vyhledávače
Meta Keywords jsou klíčová slova uvedená v HTML kódu stránky, která pomáhají vyhledávačům určit obsah a téma webové stránky.
- Meta Keywords, PPC kampaně, Relevantní obsah, Optimalizace, Google Ads, SEO strategie, Webové stránky, Vyhledávání, Keyword stuffing, Relevance, Klíčová slova, Html tagy, Google, Meta tagy, Meta description, SEO
Meta Description je krátký popis webové stránky, který se zobrazuje ve výsledcích vyhledávačů a pomáhá uživatelům rozhodnout se pro kliknutí.
Marketing Tools jsou nástroje a platformy používané k plánování, provádění a měření marketingových aktivit a kampaní.
- ActiveCampaign, Mixpanel, Sprout Social, Hootsuite, Buffer, Sendinblue, Mailchimp, Marketing Tools, Hotjar, SMS marketing, Canva, ROI, Blog, SEO audit, Články, videa, E-mail marketing, HubSpot, CRM, Analytika, Marketingové strategie, Infografiky, CMS, Webové stránky, Personalizace, E-mailové kampaně, Webová analytika, Design, Multimediální obsah, Sociální média, Platforma, SEMrush, Moz, SEO nástroje, Analýza konkurence, Google Analytics, Klíčová slova, Ahrefs, WordPress, SEO
Longtailové výrazy jsou specifické, méně vyhledávané fráze, které přinášejí cílenější a kvalitnější návštěvnost na webové stránky.
- Cílená návštěvnost, Specifičnost, E, Longtailové výrazy, Konverzní poměr, Konkurence, Google Keyword Planner, PPC kampaně, Optimalizace, Registrace, Google Ads, CPC, Analýza, FAQ, SEO strategie, Vyhledávání, Technologie, SEMrush, E-commerce, Moz, SERP, Relevance, Klíčová slova, Ahrefs, Služby, URL, Google Search Console, On-page SEO, Konverze, SEO
Long tail je strategie zaměřená na méně vyhledávaná, specifická klíčová slova, která přinášejí cílenější a kvalitnější návštěvnost.
- Long tail (dlouhý ocas), Konkurence, Publikování příspěvků, Optimalizace obsahu, Technologie, Obsahový marketing, E-commerce, Kontext, Klíčová slova, Analýza dat, SEO, Vyhledávače
Long tail klíčová slova cílí na specifické segmenty s nižší konkurencí. Zjistěte, jak je efektivně využít pro zvýšení provozu.
- Long tail (dlouhý ocas), Blog, Srovnání konkurence, Optimalizace, Digitální marketing, Obsahová strategie, Zvýšení konverzí, Vyhledávání, Marketing, Search Engine Optimization, Klíčová slova, Konverze, SEO, Optimalizace pro vyhledávače, Vyhledávače
Keyword density udává častost výskytu klíčového slova v textu. Naučte se, jak ji optimalizovat pro lepší SEO výsledky.
- Kvalita vyhledávání, Analýza klíčových slov, Keyword density, Hustota klíčových slov, Kvalitní obsah, Webové stránky, Algoritmy, Nadměrné použití klíčových slov, Search Engine Optimization, Penalizace, Klíčová slova, Ranking, SEO, Optimalizace pro vyhledávače, Vyhledávače
LinkedIn je profesionální sociální síť zaměřená na obchodní kontakty, sdílení zkušeností a hledání pracovních příležitostí.
Linkbuilding expert je specialista, který se zaměřuje na získávání kvalitních externích odkazů pro zlepšení SEO a autority webových stránek.
- Linkbuilding expert, Influencer, Kreativita, E-mail (Elektronická pošta), Metriky, Domain Authority, Backlink, SEO audit, Digitální marketing, Analýza, Obsahová strategie, Infografiky, Analýza zpětných odkazů, Webové stránky, CSS, SEMrush, Moz, Majestic, Html, Klíčová slova, Ahrefs, Google Search Console, On-page SEO, Off-page SEO, SEO
Kontextová reklama zobrazuje inzeráty relevantní k obsahu stránky. Naučte se, jak ji využít pro zvýšení příjmů.
- Kontextová reklama, Relevance obsahu, Personalizované reklamy, Relevantní obsah, HTML kód, Online reklama, Nákladová efektivita, Webové stránky, Vyhodnocení výkonnosti, Algoritmy, Cílení reklamy, Html, Kontext, Analýza obsahu, Klíčová slova
Komentářový spam je nežádoucí reklama v komentářích na webu. Naučte se, jak se bránit proti spamu a udržet svůj web čistý.
- Komentářový spam, E-mail (Elektronická pošta), Registrace, Správa komentářů, CAPTCHA, Webové stránky, SPAM, Propagace, Zpětné odkazy, Automatizace, Irelevantní obsah, Search Engine Optimization, Uživatelská zkušenost, Klíčová slova, SEO
Internetový vyhledávač pomáhá najít informace online. Zjistěte, jak optimalizovat svůj web pro lepší pozice ve vyhledávačích.
- Indexace stránek, Soukromí, Personalizované reklamy, integrace, soukromý uživatelů, DuckDuckGo, Relevantní obsah, Zabezpečení, Dostupnost, Boti, Webové stránky, Personalizace, Spider, Internetový vyhledávač, Zpětné odkazy, SERP, Search Engine Optimization, Uživatelská zkušenost, Indexace, Klíčová slova, Yahoo, Google, Microsoft, Vyhledávací algoritmy, Baidu, Databáze, SEO, Optimalizace pro vyhledávače, Bing, Vyhledávače
Kocitace je SEO technika, kdy dvě webové stránky jsou citovány třetí stranou, což zvyšuje jejich vnímanou relevanci a autoritu.
- Co-Citation, Kocitace, Externí odkaz, Autoritativnost, Guest blogging, Webové stránky, Vyhledávač, SEMrush, Zvýšení autority, Moz, Kontext, Relevance, Analýza konkurence, Klíčová slova, Ahrefs, Google, SEO
Klíčová slova jsou slova nebo fráze, které uživatelé zadávají do vyhledávačů a které pomáhají určovat relevantnost obsahu webových stránek.
- Konkurenčnost, Google Keyword Planner, Analýza klíčových slov, Sezónní klíčová slova, Lokální klíčová slova, Long-tail keywords, Short-tail keywords, Externí odkaz, Interní odkazy, Analýza, Návštěvnost webu, Konkurenční výhody, Webové stránky, Optimalizace obsahu, Vyhledávač, SEMrush, Moz, Relevance, Google Analytics, Klíčová slova, Ahrefs, URL, Google Search Console, Meta popis, Meta tagy, SEO
Keyword stuffing je praktika nadměrného používání klíčových slov v obsahu stránky s cílem manipulovat s výsledky vyhledávání.
- Yoast SEO, Analýza, Webové stránky, Algoritmy, Keyword stuffing, SEMrush, Klíčová slova, Ahrefs, Google, Meta tagy, WordPress, SEO
Katalog je strukturovaný seznam produktů nebo služeb na webových stránkách, který usnadňuje návštěvníkům procházení a vyhledávání.
- Firemní adresáře, Online knihovny, MongoDB, Digitální katalogy, Atributy, Katalog, Metadata, PostgreSQL, MySQL, Shopify, Drupal, Joomla!, CMS, Webové stránky, E-commerce, Implementace, Uživatelská zkušenost, Klíčová slova, Software, Databáze, WordPress
Kanibalizace klíčových slov nastává, když více stránek na webu cílí na stejná klíčová slova, což snižuje jejich efektivitu ve vyhledávání.
- Kanibalizace klíčových slov, Interní odkazy, SEO audit, Noindex, Analýza, Vyhledávání, 301 redirect, SEMrush, Moz, Uživatelská zkušenost, Klíčová slova, Ahrefs, URL, Google Search Console, Google, SEO
Internetový marketing zahrnuje strategie pro propagaci online. Zjistěte, jak zvýšit viditelnost a prodeje pomocí digitálních technik.
- Influencer, Soukromí, Rychlost, Online prodej, Srovnání konkurence, A/B testování, Cílené kampaně, Bezpečnost, PPC reklamy, Newslettery, Analytika, Google Ads, Budování značky, Flexibilita, Digitální marketing, Content marketing, Měření pozic klíčových slov, Nákladová efektivita, Měřitelnost, Affiliate marketing, Propagace, Sociální média, E-commerce, Search Engine Optimization, Google Analytics, Klíčová slova, Affiliate, Online marketing, On-page SEO, Off-page SEO, SEO, Internetový marketing, Online business
Indexovatelnost je schopnost webových stránek být prohledávány a ukládány do databází vyhledávačů, což ovlivňuje jejich viditelnost.
- Bing Webmaster Tools, Indexovatelnost, Externí odkaz, SEO analýza, Responsivní design, Interní odkazy, Optimalizace, Rychlost načítání, Robots.txt, Analýza, Webové stránky, Cache, Vyhledávač, SEMrush, Moz, Uživatelská zkušenost, Navigace webu, Html, Struktura webu, Klíčová slova, XML, Ahrefs, Google Search Console, Google, SEO, Bing
Indexace stránek je proces, při kterém vyhledávače prohledávají a ukládají obsah webových stránek do své databáze pro rychlé vyhledávání.
- Indexace stránek, Externí odkaz, SEO analýza, Interní odkazy, videa, Crawler, Robots.txt, Crawling, Googlebot, Webové stránky, Multimediální obsah, Vyhledávač, SEMrush, Moz, Html, Klíčová slova, XML, Ahrefs, URL, Google Search Console, Yahoo, Google, Meta tagy, SEO, Bing
Interní odkazy propojují různé stránky vašeho webu. Zlepšete navigaci a SEO pomocí efektivního interního propojování.
- Breadcrumb navigation, Interní odkazy, Relevantnost obsahu, Zlepšení uživatelské zkušenosti, Procházení odkazů, Procházení webu, Kvalitní obsah, Návštěvnost webu, Zvýšení konverzí, Webové stránky, Navigace, Relevance odkazů, Zvýšení návštěvnosti, Search Engine Optimization, Uživatelská zkušenost, Navigace webu, Kontext, Struktura webu, Indexace, Klíčová slova, SEO
Hustota klíčových slov je procento výskytu klíčového slova v textu, které ovlivňuje SEO a viditelnost stránky ve vyhledávačích.
- Hustota klíčových slov, Yoast SEO, Webové stránky, Optimalizace obsahu, Keyword stuffing, SEMrush, Uživatelská zkušenost, Relevance, Analýza konkurence, Klíčová slova, Ahrefs, Google, SEO
Headline je klíčový prvek každého článku, jehož účelem je upoutat pozornost čtenářů a zároveň stručně a výstižně shrnout hlavní obsah textu.
Google Webmaster Guidelines poskytují doporučení pro optimalizaci webu. Dodržujte je pro lepší pozice ve vyhledávání a zvýšení návštěvnosti.
- Google Webmaster Guidelines, HTTPS, SEO technické, Odbornost, Zlepšení uživatelského zážitku, Budování důvěry, Relevantní obsah, Interní odkazy, Interaktivní funkce, Relevantnost obsahu, Rychlost načítání, Sitemap, Robots.txt, Aktualizace obsahu, Optimalizace obrázků, Kvalitní obsah, Sledování, Autorita, Důvěryhodnost, Caching, Webové stránky, Navigace, HTTP, Responzivní design, Cloaking, Nadměrné použití klíčových slov, Zpětné odkazy, Search Engine Optimization, Uživatelská zkušenost, Penalizace, Indexace, Klíčová slova, Google, Vyhledávací algoritmy, SEO, Optimalizace pro vyhledávače, Vyhledávače
Google Trends analyzuje populární vyhledávací dotazy. Zjistěte aktuální trendy a optimalizujte svůj obsah podle nejnovějších dat.
- Trendy, Google Trends, Marketingové kampaně, Popularita stránky, Analýza, Sledování konkurence, Lokální identifikace, Webové stránky, Analýza konkurence, Analýza KW, Klíčová slova, Google, Vyhledávače
Google Pigeon je aktualizace zaměřená na místní vyhledávání. Zjistěte, jak optimalizovat svůj web pro lepší lokální SEO výsledky.
- Google My Business, Místní vyhledávání, Google Pigeon, integrace, Budování zpětných odkazů, Optimalizace, Aktualizace obsahu, Zlepšení relevance, Sledování konkurence, Webové stránky, Algoritmy, Zpětné odkazy, Search Engine Optimization, Klíčová slova, Google, Vyhledávací algoritmy, SEO, Optimalizace pro vyhledávače, Vyhledávače
Google Penguin je algoritmus zaměřený na kvalitu odkazů. Naučte se, jak vytvořit kvalitní zpětné odkazy a zlepšit své SEO výsledky.
- Google Penguin, SEO technické, Technická optimalizace webu, Black-hat SEO, Relevantnost obsahu, Zlepšení relevance, Analýza, Analýza zpětných odkazů, Webové stránky, Algoritmy, Nadměrné použití klíčových slov, Nekvalitní odkazy, Kvalita obsahu, Webmaster, Search Engine Optimization, Penalizace, Klíčová slova, Google, Vyhledávací algoritmy, SEO, Optimalizace pro vyhledávače, Vyhledávače
Google Hummingbird je algoritmus vyhledávače, který zlepšuje přesnost a rychlost vyhledávání pomocí analýzy kontextu a významu dotazů.
Google Bomb – Strategie manipulace výsledků vyhledávání, která využívá určité klíčové slova k propojení s cílovou stránkou.
- Cheerful achievement, Miserable failure, Google Bomb, SEO specialista, Algoritmy, Vyhledávač, Klíčová slova, Google, Microsoft, SEO, Optimalizace pro vyhledávače
Google Ads je reklamní platforma pro zobrazování cílených reklam. Naučte se vytvářet efektivní kampaně a zvýšit svou online viditelnost.
- Personalizované reklamy, A/B testování, Online reklama, Displej reklama, Cílené kampaně, Měření účinnosti reklamy, Testování, Google Ads, CPC, Reklamní kampaně, Flexibilita, Personalizace reklamy, Online viditelnost, Nákladová efektivita, Měřitelnost, Vyhodnocení výkonnosti, Reklamní strategie, Cílení reklamy, Marketing, Klíčová slova, Google
Featured snippet je zvýrazněný úryvek nahoře ve výsledcích vyhledávání. Naučte se optimalizovat obsah pro získání tohoto prostoru.
- CTR, Tabulky, Seznamy, Featured snippet, Viditelnost ve vyhledávačích, Zvýšení viditelnosti, Relevantní obsah, Kvalitní obsah, Důvěryhodnost, Webové stránky, Uživatelská zkušenost, Klíčová slova, Google, Vyhledávače
Blog pro nadšené čtenáře, kteří se mohou stát vašimi klienty. Blog, který vám přivede nové zákazníky a vylepší SEO.
Doménový spekulant je osoba nebo firma, která nakupuje doménová jména s cílem je později prodat za vyšší cenu.
- Doménové spekulování, Monitorování domén, UDRP, ICANN, ACPA, Expirované domény, Registrace prémiových domén, Doménové parazitování, Domain speculator, Doménový spekulant, Cybersquatting, Klíčová slova
Optimalizujte své webové stránky pro lepší dohledatelnost ve vyhledávačích a zvýšení organické návštěvnosti.
- Lokální SEO, Technická optimalizace webu, Online reputace, Budování důvěry, Zvýšení viditelnosti, Dohledatelnost, Backlinks, Zvýšení konverzí, Zpětné odkazy, Zvýšení návštěvnosti, Search Engine Optimization, Klíčová slova, Sociální sítě, Yahoo, Google, Online marketing, SEO, Optimalizace pro vyhledávače, Bing
Collabim je nástroj pro online marketing a SEO, který pomáhá sledovat pozice klíčových slov ve vyhledávačích, konkurenci a optimalizaci webu.
- Online viditelnost, Export dat, Sledování konkurence, Analýza zpětných odkazů, SEO strategie, Měření pozic klíčových slov, SEO aktivity, SEO nástroj, Viditelnost, Zpětné odkazy, Klíčová slova, Linkbuilding, Pozice ve vyhledávačích, Collabim, Vyhledávače
Branded Keyword je vyhledávací dotaz obsahující název značky nebo specifické produkty, souvisí s konkrétní firmou.
- Viditelnost, Analýza provozu, Obrana značky, Vysoká míra relevance, Značkové klíčové slovo, Povědomí o značce, Search Engine Optimization, Analýza konverzí, Klíčová slova, Konverze, SEO, Vyhledávače
Bounce rate ukazuje procento návštěvníků, kteří opustí web po zobrazení jen jedné stránky, měří angažovanost.
Analýza klíčových slov je proces identifikace a výzkumu výrazů, které lidé používají při vyhledávání online. Základ pro SEO.
ALT text je popis obrázků pro lepší přístupnost a SEO. Zásadní pro čitelnost webových stránek a dohledatelnost ve vyhledávačích.