Baidu je přední čínský vyhledávač, klíčový pro digitální marketing v Číně. Zjistěte, jak efektivně využít vyhledávač Baidu.
Backlink profile obsahuje všechny odkazy směřující na váš web, klíčové pro SEO. Naučte se, jak správně hodnotit a optimalizovat svůj profil.
Atribut Nofollow říká vyhledávačům, aby nebraly v úvahu odkazy. Zjistěte, jak může pomoci regulovat proud PageRanku a chránit vaše SEO.
Anchor text je text odkazu, klíčový pro SEO. Naučte se, jak správně využívat anchor texty pro zlepšení pozic vašeho webu ve vyhledávačích.
Android je operační systém od Google, primárně určený pro mobilní zařízení, jako jsou smartphony a tablety, se širokým výběrem aplikací.
AMP (Accelerated Mobile Pages) je technologie pro rychlé načítání stránek na mobilních zařízeních. Zlepšuje uživatelskou zkušenost.
Alternativní stránka s kanonickou značkou je verze stránky určená k indexaci, předejděte duplicitnímu obsahu.
Adsense od Google umožňuje majitelům webů vydělávat peníze zobrazováním reklam na jejich stránkách, optimalizací obsahu a publika.
DeepL chápe lépe význam textů a dokáže lépe pracovat se slohem i stylem výsledného překladu. Kvalita textu je tak vyšší než u jiných překladačů. Je nabízen zdarma i v placených verzích.
PPC je zkratka anglického „Pay Per Click“, v překladu tedy, plať za klik. Jedná se o velmi efektivní formu reklamy, protože platíte jen to, co bylo opravdu využito.
Jistě znáte americký Google a český Seznam. Znáte však i další důležité vyhledávače, které se vyskytují na českém i světovém internetu, jako je Yandex, Baidu a další?
Rozdíly mezi optimalizací české webové stránky a zahraniční se samozřejmě najdou. Kromě velikosti trhu a konkurence se může jednat o typicky česká specifika.