Google

Baidu

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Baidu je přední čínský vyhledávač, klíčový pro digitální marketing v Číně. Zjistěte, jak efektivně využít vyhledávač Baidu.

Backlink profile

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Backlink profile obsahuje všechny odkazy směřující na váš web, klíčové pro SEO. Naučte se, jak správně hodnotit a optimalizovat svůj profil.

Atribut Nofollow

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Atribut Nofollow říká vyhledávačům, aby nebraly v úvahu odkazy. Zjistěte, jak může pomoci regulovat proud PageRanku a chránit vaše SEO.

Anchor text

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Anchor text je text odkazu, klíčový pro SEO. Naučte se, jak správně využívat anchor texty pro zlepšení pozic vašeho webu ve vyhledávačích.

Android

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Android je operační systém od Google, primárně určený pro mobilní zařízení, jako jsou smartphony a tablety, se širokým výběrem aplikací.

AMP

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

AMP (Accelerated Mobile Pages) je technologie pro rychlé načítání stránek na mobilních zařízeních. Zlepšuje uživatelskou zkušenost.

Alternativní stránka se správnou značkou kanonické stránky

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Alternativní stránka s kanonickou značkou je verze stránky určená k indexaci, předejděte duplicitnímu obsahu.

AdSense

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Adsense od Google umožňuje majitelům webů vydělávat peníze zobrazováním reklam na jejich stránkách, optimalizací obsahu a publika.

Překladač DeepL překonává Google

Překladač slov, vět a textů

DeepL chápe lépe význam textů a dokáže lépe pracovat se slohem i stylem výsledného překladu. Kvalita textu je tak vyšší než u jiných překladačů. Je nabízen zdarma i v placených verzích.

Co jsou PPC kampaně?

PPC kampaně

PPC je zkratka anglického „Pay Per Click“, v překladu tedy, plať za klik. Jedná se o velmi efektivní formu reklamy, protože platíte jen to, co bylo opravdu využito.

Nejpoužívanější internetové vyhledávače?

SEO

Jistě znáte americký Google a český Seznam. Znáte však i další důležité vyhledávače, které se vyskytují na českém i světovém internetu, jako je Yandex, Baidu a další?

Jak na SEO pro české stránky?

Optimalizace pro vyhledávače

Rozdíly mezi optimalizací české webové stránky a zahraniční se samozřejmě najdou. Kromě velikosti trhu a konkurence se může jednat o typicky česká specifika.