Pomůžeme vám být lépe vidět ve vyhledávačích. Vyladíme web podle předem vypracovaných analýz a naučíme vás, jak udělat maximum pro skvělou kondici stránek. SEO je totiž nejlevnější způsob, jak být dobře vidět ve vyhledávačích (Seznam, Google) a tím zvýšit návštěvnost webu, nebo e-shopu. Jedná se o zcela legální a vyhledávači doporučovaný způsob ovlivnění pozic ve výsledcích vyhledávání. SEO lze přeložit jako optimalizace pro vyhledávače. Zde najdete podrobnější popis, co je to SEO.
Optimalizujeme nové i starší webové stránky a internetové obchody. Našim cílem je, aby byly vaše webové stránky ve vyhledávačích co nejlépe vidět, ale také aby vám přinášely co největší užitek.
Vždy potřebujeme nejprve vědět, jaký je aktuální stav webu, a jak se umísťuje ve vyhledávačích. Proto vždy nejprve vypracujeme analýzu klíčových slov a poté SEO analýzu.
Druhou fází je úprava textového a mediálního obsahu webu tak, aby chutnal nejen uživatelům, ale i vyhledávačům, a aby ho považovali za kvalitní a přínosný. V rámci této fáze upravujeme podle analýzy klíčových slov viditelný obsah webu, což jsou nadpisy všech úrovní, texty, interní hypertextové odkazy. Dále pak optimalizujeme to, co není na první pohled vidět, ale je to neméně podstatné. Jedná se o URL adresy podstránek, titulky, metadescription, alternativní popisy obrázků a titulky obrázků.
SEO je vždy mravenčí práce, kterou musí provádět zkušený profesionál ve spolupráci s programátorem, případně grafikem a správcem serveru. Špatně zapracované analýzy a nevhodné zapracování doporučení může vést ke zhoršení pozic klíčových slov ve vyhledávačích. Naopak dobře provedené zapracování doporučení je předpokladem k růstu návštěvnosti webu a tím i obratů.
Třetí fází je podpora webových stránek zvenčí pomocí cílené propagace na jiných webech. Jedná se často o linkbuilding, aktivitu na sociálních sítích, PPC nebo jinou formu reklamy i další aktivity.
Občas se nám stává, že chtějí zákazníci udělat SEO a myslí si, že tím vše končí. Bohužel to není pravda. SEO je komplex dílčích metod a kroků, které je potřeba vykonávat kontinuálně, aby byl web stále konkurenceschopný.
Pokud chcete vědět, jak na tom web je nebo jestli jeho úpravy zabraly, neobejdete se bez kvalitních, průběžných měření a analýz.
Autor článku
Přemek Kubák – Proweby.cz
SEO konzultant a tvůrce webů.
Tel. 777 217 552, E-mail: proweby@proweby.cz