Online poradna pro realitní makléře

Realitní trh se neustále vyvíjí a makléři se musí přizpůsobovat novým technologiím a marketingovým trendům. Online marketing a tvorba webových stránek jsou dnes již nezbytností pro úspěšné podnikání v realitním byznysu. Naše poradna pro realitní makléře je vedená odborníky na online marketing a tvorbu webů, kteří mají zkušenosti s realitním trhem a vědí, jak získat klienty. Pokud nenajdete odpovědi v našich článcích, můžete nás přímo kontaktovat a rádi vám poskytneme konzultaci, nebo vymyslíme školení na míru.

ROI – návratnost investice

ROI

ROI (Return On Investment) je metrika, která měří poměr zisku k nákladům a určuje efektivitu dané investice.

Potřebuje realitní makléř web?

Web realitního makléře

Odpověď vás možná překvapí, ale ne, nutně ho nepotřebuje. Je celá řada realitních makléřů, kteří web nemají a přesto jsou úspěšní. Je ovšem třeba říci, že většina z nich začínala podnikat v době, kdy fungoval realitní trh jinak.

Naklikat makléřský web je snadné!

V dnešní době se může zdát, že tvorba makléřských webových stránek je jednoduchá záležitost. Díky mnoha dostupným šablonám si kdokoliv může během pár hodin „naklikat“ vlastní web. Ale co se na první pohled jeví jako rychlé a snadné řešení, často přináší víc problémů než užitku.

Kontaktní formulář – k čemu slouží

Kontaktní formulář

Kontaktní formulář je online formulář na webových stránkách, který umožňuje návštěvníkům snadno odesílat zprávy nebo dotazy provozovateli.

GDPR – ochrana osobních údajů

GDPR

GDPR (General Data Protection Regulation) chrání osobní údaje v EU. Zjistěte, jak zajistit soulad vašeho webu s těmito předpisy.

Držitel domény – proč být držitelem

Držitel domény

Zjistěte, jak se stát držitelem domény, spravovat své internetové adresy, zajistit bezpečnost a optimalizovat online přítomnost.

Umělá inteligence – jak na tvorbu článků a webových textů s její pomocí

Generování textů pomocí AI.

Atraktivní texty tvořené umělou inteligencí snadno a rychle? Podívejte se, jak rychle a správně vytvořit poutavé webové texty.

Konzultace zdarma – online poradna

Marketingové konzultace zdarma

Online marketingové poradenství zdarma pro každého. Pomoc s internetovými projekty pro firmy, organizace i živnostníky zdarma.

Technická správa makléřských webových stránek

Technická správa webů

Webové stránky potřebují péči o jejich chod, i zabezpečení. Naučíme vás jak na to nebo víme, komu tyto činnosti svěřit.

3 pilíře dobrého webu – web je jako dům

Postavte svůj web tak, aby vám byl oporou při vašem podnikání a měl skvělý výkon. Nespoléhejte na levné zhotovitele. Fušeřina je dražší než si myslíte.

Call to action (CTA) – výzva k akci

Call to action (CTA)

Call to action (CTA) je marketingový nástroj navrhovaný k podnícení okamžité reakce uživatele, často ve formě tlačítka nebo odkazu.

AdSense – k čemu slouží a jak to funguje

AdSense

Adsense od Google umožňuje majitelům webů vydělávat peníze zobrazováním reklam na jejich stránkách, optimalizací obsahu a publika.

3D prezentace – k čemu se používá

3D prezentace

3D prezentace jsou poutavým doplněním obsahu webu. Používají se často například na webech realitních makléřů a kanceláří.

Umělá inteligence – jak psát texty

Umělá inteligence a tvorba webu

Tento článek o umělé inteligenci si neklade za cíl představit, nebo srovnávat všechny aktuální nástroje pro práci s AI, protože to ani v nynější situaci, kdy se umělá inteligence dynamicky rozvíjí, nejde. Jeho smyslem je poskytnout praktické rady.

Realitní makléři – moje zkušenosti s nimi

Zkušenosti s realitními makléři

Pro realitní makléře pracuju někdy od roku 2017. Za tu dobu jsme udělali mnoho realitních webů, takže mi dovolte, abych se podělil o svoje profesní zkušenosti s lidmi z tohoto oboru, ale také o zkušenosti osobní, kterých jsem nabyl během prodejů a koupě nemoviostí.

Začátek podnikání – připravte se na start!

Jak začít podnikat

Denně se jako tvůrci webů setkáváme s lidmi, kteří se v začátku podnikání zaměřili pouze na organizační věci a propagaci odložili na později.

Makléřský web – proč ho mít od nás

Realitní weby od Proweby.cz

Tvoříme webové stránky od roku 2006 a pro makléře pracujeme od roku 2017. Máme předpřipravená řešení speciálně pro realitní makléře a díky nim dokážeme nabídnout kvalitu za zajímavou cenu.

Co má umět makléřský web?

Weby pro realitní makléře

Co musí mít web z hlediska SEO, legislativy, co mají rádi uživatelé a jak to udělat, aby vám web skvěle sloužil.

Odpovědi na základní otázky

Otázky a odpovědi

Základní otázky a odpovědi ohledně tvorby webových stránek. Povíme vám, kolik stojí web i jak dlouho trvá jeho vývoj.

Tvorba titulků, tedy nadpisů stránky

Tvorba titulků článků

Malézamyšlení nad tím, jaký vliv mají titulky stránek na čtenost článků a také na SEO.

Tvorba webových stránek

Článek popisuje krok za krokem postup při tvorbě webových stránek a internetových obchodů. Mrkneme se i na další související témata.

3 nejčastější chyby na webových stránkách realitních makléřů

Chyby weů

Makléři používají často v článcích názvy jako „3 největší chyby při prodeji nemovitosti“. Proto jsem pojmenoval tento článek také po makléřeku.

Weby pro RE/MAX – proč a jak je tvoříme

RE/MAX Czech

RE/MAX je aktuálně náš největší klient. Postupně jsme vpluli do realitní problematiky tak, že se nám o ní někdy i zdá. Přesto, nebo právě proto je tato spolupráce velmi zajímavá.

Cena webových stránek – náklady na tvorbu a správu webu

Cena tvorby webových stránek

Hledáte dodavatele, který vám vytvoří webové stránky a nevíte, jaké jsou za tvorbu webu ceny? Poradíme vám jak si správně vybrat, abyste se nespálili a neutratili více než musíte.

Vlastní web – proč ho mít

Tvorba webu na míru

Přemýšlíte o vlastním webu a nevíte, jestli se vám vyplatí? V článku najdete několik důvodů proč a za jakých okolností je dobré mít vlastní web a prezentovat se profesionálně.

Rozdíl mezi SEO a PPC kampaněmi

SEO a PPC kampaně

Rozdíl mezi SEO a PPC spočívá v jejich způsobu použití. V online marketingu někdy potřebujeme rychle získat návštěvnost, jindy oceníme její stabilitu i v době, kdy na marketingu nepracujeme.

Obsahově bohaté texty – proč je psát

Obsahově bohaté texty

Texty jsou magnetem, který vám může přitáhnout správné, ale i špatné návštěvníky. Pokud budete psát pestré a bohaté texty, zvyšujete šance na úspěch ve vyhledávačích.

Co je to SEO – základy optimalizace pro vyhledávače

Co je to SEO

Tento článek je nápovědou pro ty, kdo nemají hluboké znalosti online marketingu a potřebují se zorientovat v tomto jeho podoboru. SEO je zkratka z anglického Search Engine Optimization.

Více klientů za férové peníze

Pro realitní trh jsme udělali nejvíce webů a stále nás oslovují další a další makléři, kteří potřebují zvýšit výdělky pomocí lepší propagace svých služeb.

Návštěvnost webu – jak ji zvýšit

Návštěvnost

Vysoká a relevantní návštěvnost webových stránek je prvotním předpokladem k získávání nových klientů z internetu a také budování značky.

Cílová stránka – proč a jak je správně vytvářet

Cílová stránka

Stránka webu, která je zaměřená na určité téma, klíčové slovo, nebo jejich skupinu a tím se stává dobrou odpovědí při vyhledání tohoto klíčového slova ve vyhledávačích.

Co jsou PPC kampaně a jak fungují

PPC kampaně

PPC je zkratka anglického „Pay Per Click“, v překladu tedy, plať za klik. Jedná se o velmi efektivní formu reklamy, protože platíte jen to, co bylo opravdu využito.

Corporate identity – firemní identita

Corporate identity - firemní identita, brand

Corporate identity se často překládá jako firemní styl. Není to podle mě úplně přesné, protože firemní styl je dle mého názoru spíše chápán jako vzhled firmy. To však nezní příliš pěkně.

Spolupráce s RE/MAX Alfa

RE/MAX Czech

V posledních letech se spolu s mými spolupracovníky z Proweby.cz zabývám realizací zakázek pro pražskou realitní kancelář RE/MAX Alfa.

SEO pro malé a střední firmy

Optimalizace pro vyhledávače

SEO je často považováno za drahou a doplňkovou metodu, kterou si mohou dovolit pouze větší firmy. My však víme, že to tak není a nabízíme cenově dostupné SEO pro menší a střední firmy.

Webové stránky – jak je vytvořit

Výhody a nevýhody tvorby webu

Každý kdo uvažuje o vytvoření webu má v zásadě 4 možnosti, jak ho vytvořit. Každá z nich má své výhody a nevýhody. Pojďme si jednotlivé možnosti podrobně rozebrat.