Blog pro nadšené čtenáře, kteří se mohou stát vašimi klienty. Blog, který vám přivede nové zákazníky a vylepší SEO.
Online marketingové poradenství zdarma pro každého. Pomoc s internetovými projekty pro firmy, organizace i živnostníky zdarma.
Webové stránky potřebují péči o jejich chod, i zabezpečení. Naučíme vás jak na to nebo víme, komu tyto činnosti svěřit.
Webové stránky jsou nedílnou součástí propagace makléřských služeb, prezentace dosažených úspěchů i aktuálně prodávaných nemovitostí.
Tipy a rady pro výběr ideální domény, která bude snadno zapamatovatelná, relevantní a podporující vaše podnikání v realitách.
Tvoříme webové stránky od roku 2006 a pro makléře pracujeme od roku 2017. Máme předpřipravená řešení speciálně pro realitní makléře a díky nim dokážeme nabídnout kvalitu za zajímavou cenu.
Co musí mít web z hlediska SEO, legislativy, co mají rádi uživatelé a jak to udělat, aby vám web skvěle sloužil.
Hledáte dodavatele, který vám vytvoří webové stránky a nevíte, jaké jsou za tvorbu webu ceny? Poradíme vám jak si správně vybrat, abyste se nespálili a neutratili více než musíte.
Přemýšlíte o vlastním webu a nevíte, jestli se vám vyplatí? V článku najdete několik důvodů proč a za jakých okolností je dobré mít vlastní web a prezentovat se profesionálně.
Jistě znáte ten stav, kdy vám YouTube nabízí videa na témata, která vlastně ani nechcete vídat a zobrazují se vám proto, že jste se na něco ze zvědavosti podívali. YouTube je zkrátka tak trošku chlívek.
Rozdíl mezi SEO a PPC spočívá v jejich způsobu použití. V online marketingu někdy potřebujeme rychle získat návštěvnost, jindy oceníme její stabilitu i v době, kdy na marketingu nepracujeme.
Existuje celá řada definic, co je to klíčové slovo. Proto se omezíme na vysvětlení týkající se tvorby webových stránek, SEO a maximálně online marketingu, který je jejich zastřešujícím „nadoborem“.
Pro realitní trh jsme udělali nejvíce webů a stále nás oslovují další a další makléři, kteří potřebují zvýšit výdělky pomocí lepší propagace svých služeb.
Vysoká a relevantní návštěvnost webových stránek je prvotním předpokladem k získávání nových klientů z internetu a také budování značky.
Tento typ analýzy vypracováváme, pokud chceme zjistit, co hledají uživatelé na internetu v souvislosti s klientovým businessem, nebo tématem webu.
Stránka webu, která je zaměřená na určité téma, klíčové slovo, nebo jejich skupinu a tím se stává dobrou odpovědí při vyhledání tohoto klíčového slova ve vyhledávačích.
Copywriting je mladý marketingový obor, který v rámci něhož copywriteři vytvářejí reklamní a marketingové texty pro webové stránky.
Off-page optimalizace pro vyhledávače neboli SEO off page, je stručně řečeno taková optimalizace, která probíhá mimo optimalizovanou stránku (off page). Nejběžněji se jedná o různé metody linkbuildingu.
PPC je zkratka anglického „Pay Per Click“, v překladu tedy, plať za klik. Jedná se o velmi efektivní formu reklamy, protože platíte jen to, co bylo opravdu využito.
Jasně a stručně řečeno se jedná o procento návštěvníků Vaší stránky, kteří uskuteční nákup, objednávku nebo cokoliv jiného pro Vás důležitého. Konverzní poměr je tedy zásadní.
Corporate identity se často překládá jako firemní styl. Není to podle mě úplně přesné, protože firemní styl je dle mého názoru spíše chápán jako vzhled firmy. To však nezní příliš pěkně.
Klíčová slova nejsou políčko, které se má vyplnit a tím zapnout SEO. Klíčové slovo je jedno nebo více slov, které říká, o čem je daná podstránka. Naučte se je správně chápat.
Každý kdo uvažuje o vytvoření webu má v zásadě 4 možnosti, jak ho vytvořit. Každá z nich má své výhody a nevýhody. Pojďme si jednotlivé možnosti podrobně rozebrat.