Online marketing

Konzultace zdarma – online poradna

Marketingové konzultace zdarma

Online marketingové poradenství zdarma pro každého. Pomoc s internetovými projekty pro firmy, organizace i živnostníky zdarma.

Technická správa makléřských webových stránek

Technická správa webů

Webové stránky potřebují péči o jejich chod, i zabezpečení. Naučíme vás jak na to nebo víme, komu tyto činnosti svěřit.

Makléřský web – proč ho mít od nás

Realitní weby od Proweby.cz

Tvoříme webové stránky od roku 2006 a pro makléře pracujeme od roku 2017. Máme předpřipravená řešení speciálně pro realitní makléře a díky nim dokážeme nabídnout kvalitu za zajímavou cenu.

Co má umět makléřský web?

Weby pro realitní makléře

Co musí mít web z hlediska SEO, legislativy, co mají rádi uživatelé a jak to udělat, aby vám web skvěle sloužil.

Cena webových stránek – náklady na tvorbu a správu webu

Cena tvorby webových stránek

Hledáte dodavatele, který vám vytvoří webové stránky a nevíte, jaké jsou za tvorbu webu ceny? Poradíme vám jak si správně vybrat, abyste se nespálili a neutratili více než musíte.

Vlastní web – proč ho mít

Tvorba webu na míru

Přemýšlíte o vlastním webu a nevíte, jestli se vám vyplatí? V článku najdete několik důvodů proč a za jakých okolností je dobré mít vlastní web a prezentovat se profesionálně.

YouTube kanály, které mě baví

YouTube - odběry kanálů

Jistě znáte ten stav, kdy vám YouTube nabízí videa na témata, která vlastně ani nechcete vídat a zobrazují se vám proto, že jste se na něco ze zvědavosti podívali. YouTube je zkrátka tak trošku chlívek.

Rozdíl mezi SEO a PPC kampaněmi

SEO a PPC kampaně

Rozdíl mezi SEO a PPC spočívá v jejich způsobu použití. V online marketingu někdy potřebujeme rychle získat návštěvnost, jindy oceníme její stabilitu i v době, kdy na marketingu nepracujeme.

Klíčová slova

Klíčová slova

Existuje celá řada definic, co je to klíčové slovo. Proto se omezíme na vysvětlení týkající se tvorby webových stránek, SEO a maximálně online marketingu, který je jejich zastřešujícím „nadoborem“.

Více klientů za férové peníze

Trh s byty

Pro realitní trh jsme udělali nejvíce webů a stále nás oslovují další a další makléři, kteří potřebují zvýšit výdělky pomocí lepší propagace svých služeb.

Návštěvnost webu – jak ji zvýšit

Návštěvnost

Vysoká a relevantní návštěvnost webových stránek je prvotním předpokladem k získávání nových klientů z internetu a také budování značky.

Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov

Tento typ analýzy vypracováváme, pokud chceme zjistit, co hledají uživatelé na internetu v souvislosti s klientovým businessem, nebo tématem webu.

Cílová stránka – proč a jak je správně vytvářet

Cílová stránka

Stránka webu, která je zaměřená na určité téma, klíčové slovo, nebo jejich skupinu a tím se stává dobrou odpovědí při vyhledání tohoto klíčového slova ve vyhledávačích.

Copywriting

Copywriting

Copywriting je mladý marketingový obor, který v rámci něhož copywriteři vytvářejí reklamní a marketingové texty pro webové stránky.

Budujeme zpětné odkazy neboli linkbuilding

Zpětné odkazy, linkbuilding

Off-page optimalizace pro vyhledávače neboli SEO off page, je stručně řečeno taková optimalizace, která probíhá mimo optimalizovanou stránku (off page). Nejběžněji se jedná o různé metody linkbuildingu.

Co jsou PPC kampaně a jak fungují

PPC kampaně

PPC je zkratka anglického „Pay Per Click“, v překladu tedy, plať za klik. Jedná se o velmi efektivní formu reklamy, protože platíte jen to, co bylo opravdu využito.

Corporate identity – firemní identita

Corporate identity - firemní identita, brand

Corporate identity se často překládá jako firemní styl. Není to podle mě úplně přesné, protože firemní styl je dle mého názoru spíše chápán jako vzhled firmy. To však nezní příliš pěkně.

Hledanost klíčových slov ve vyhledávačích

SEO

Klíčová slova nejsou políčko, které se má vyplnit a tím zapnout SEO. Klíčové slovo je jedno nebo více slov, které říká, o čem je daná podstránka. Naučte se je správně chápat.

Webové stránky – jak je vytvořit

Výhody a nevýhody tvorby webu

Každý kdo uvažuje o vytvoření webu má v zásadě 4 možnosti, jak ho vytvořit. Každá z nich má své výhody a nevýhody. Pojďme si jednotlivé možnosti podrobně rozebrat.