Jednostránkový, onepage web

Onepage web

Neboli jednostránkový web je nejjednodušší formou internetové prezentace. Někdy se mu také říká single web. Jednostránkové weby mají pouze hlavní stranu. Ta může mít ovšem několik záložek v menu, které pošlou uživatele na určité místo webové stránky. Jednostránkové weby děláme na redakčním systému WordPress, který umožňuje i u těchto webů do budoucna rozšíření o další podstránky a také například vytvoření jazykové mutace, tedy překladu webu.

Pro koho se hodí jednostránkové weby

  • Pro živnostníky
  • Pro malé firmy
  • Pokud pro Vás nejsou podstatné pozice ve vyhledávačích
  • Pokud děláte jedinou službu
  • Pokud potřebujete jen vizitku
  • Jestliže nabízíte jen jeden produkt

Nevýhody jednostránkových webů

  • Máte větší množství produktů?
  • Potřebujete dělat kvalitní SEO s velkými množstvími klíčových slov?
  • Potřebujete cílit PPC kampaně na různí podstránky?

Pak pro vás patrně nebude jednostránkový web nejlepším řešením.

Kvalitní SEO a PPC kampaně potřebují cílové stránky

Každý kvalitní online projekt, jehož součástí je i SEO, by měl mít udělanou analýzu klíčových slov ze které vyplyne, která podstránka je vhodná cílová stránka pro jednotlivá klíčová slova nebo pro skupiny slov. Také tak budete potřebovat více cílových stránek pokud děláte několik různých PPC kampaní na různé služby, nebo produkty. Stejná situace nastane pokud děláte větší business. Cílení na více stránek pochopitelně není u jednostránkového webu možné. Pokud se dostanete do této situace udělejte si raději klasický vícestránkový web.

Autor článku

Přemek Kubák, Tvorba webů Proweby.

Přemek Kubák – Proweby.cz
SEO konzultant a tvůrce webů.
Tel. 777 217 552, E-mail: proweby@proweby.cz

TOP články